Podglądacze :-)

niedziela, 14 czerwca 2015

Coś się kończy, coś zaczyna...

Od pewnego czasu zastanawiałam się nad założeniem nowego bloga. Wreszcie zdecydowałam się na ten krok. Od dziś gościć was będę tutaj:

http://sztukacodziennosci.blogspot.com/

W moim życiu ostatnio zmieniło się naprawdę dużo i ma to odbicie w tym, co się dzieje na blogu. Tematyka się zmieniła, ja się zmieniłam... Pisałam o tym już kilka postów temu o TUTAJ. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój nowy blog. Szczerze jeszcze nie zdecydowałam, czy Supełkowo porzucam całkowicie, czy poświęcę go tylko tematyce szydełkowej. Pewnie wszystko wyniknie z czasem. A na razie mam nadzieję, że zobaczymy się na Sztuce codzienności. Wprowadzam tam również dział kosmetyczny którym będzie się zajmować Martyna z blogu: stansiepiekna.blogspot.com

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz