Podglądacze :-)

piątek, 5 czerwca 2015

Moja wakacyjna lista planów do realizacji


Nie wiem jak dla was, lecz dla mnie wakacje to czas wzmożonej aktywności. Po prostu latem jakoś bardziej mi się chce. Czegokolwiek. W dodatku mam wrażenie jakby doba nagle się wydłużyła. Pewnie to z tej prozaicznej przyczyny, że dzień jest po prostu dłuższy, ale w tym roku postanowiłam świadomie wykorzystać te sprzyjające okoliczności, dlatego też stworzyłam moją wakacyjną listę TO-DO, czyli rzeczy których chciałabym spróbować. Oto one:

1. Prawdziwy piknik/garden party

Od dawna mam ochotę wybrać się na piknik. Taki z koszem pełnym przygotowanych wcześniej pyszności, kocem i piękną przyrodą, W tym roku postanowiłam wcielić ten plan w życie.

2. Przeczytać książkę w wersji papierowej

Niestety ostatnimi czasy czytam wyłącznie e-booki i bardzo brakuje mi kontaktu z prawdziwą, papierową książką. W wakacje zamierzam zatem przeczytać choć jedną tradycyjną książkę. Macie propozycje ciekawych książek na wakacje?

3. Zrobić coś fajnego w noc świętojańską

Noc świętojańska od zawsze miała w sobie coś magicznego. Dziś już mało kto pamięta o szukaniu kwiatów paproci, wiciu wianków i innych związanych z nią tradycjach. A przecież jest to najkrótsza noc w roku. Tym razem chciałabym zrobić w tą noc coś naprawdę fajnego, choć jeszcze nie wiem co :) Może nawet znajdę kwiat paproci?

4. Wędrówka Czerwonymi Wierchami

Góry to jedna z moich największych pasji. W tym sezonie również planuję wakacje w górach i z pewnością przejdę Czerwone Wierchy. Podobno pasmo to jest najbardziej urokliwe jesienią, gdy porastające je trawy sit skuciny nabierają rudobrązowej barwy. Ja prawdopodobnie będę miała okazję zwiedzić je w lipcu. 

5. Domowe lody jogurtowe

Są dużo zdrowsze i mniej kaloryczne niż tradycyjne. Niedawno na którymś z portali znalazłam kilka ciekawych przepisów i jeden z nich  z pewnością wypróbuję.

6. Koktajl warzywny

Jeszcze nigdy nie próbowałam przyrządzić samodzielnie takiego koktajlu, a podobno jest to prawdziwa bomba witaminowa. W tym roku przynajmniej raz go przygotuję. Mam nadzieję, że będzie smaczny. Może znacie przepisy na dobry koktajl warzywny? Jeśli takie koktajle przypadną mi do gustu, to być może na blogu pojawi się wpis z recepturami na te napoje.

7. Smoothie

Tego napoju również nigdy nie próbowałam :)

8. Paella

To śródziemnomorskie danie wybitnie kojarzy mi się z wakacjami, dlatego też właśnie w wakacje zamierzam je przyrządzić. Mam nadzieję, że zasmakuje również mojemu K :)


A jaka jest wasza lista letnich postanowień? Może kogoś z was zainspirowałam do stworzenia własnej listy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz